Μετρό Θεσσαλονίκης: Δημοπρατούνται οι μελέτες για την επέκταση προς Εύοσμο

 
 http://ypodomes.com/media/k2/items/cache/c7c1909c2f6f39fcd8bf089aaf7f7f7d_XL.jpg
 
Διαγωνισμός για τις γεωλογικές μελέτες των επεκτάσεων.
Μπορεί το βασικό έργο να έχει μύρια προβλήματα αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν προετοιμάζονται τα μελλοντικά έργα από την Αττικό Μετρό. Έτσι στις 20 Φεβρουαρίου η Αττικό Μετρό ΑΕ δημοσίευσε την προκήρυξη διαγωνισμού, ύψους 2,8 εκατ. ευρώ (συν ΦΠΑ), για τις γεωλογικές μελέτες των επεκτάσεων του μετρό προς Σταυρούπολη και Εύοσμο και του αμαξοστασίου της Πυλαίας. Σύμφωνα με την προκήρυξη του διαγωνισμού, τα βασικά χαρακτηριστικά των περιοχών που θα μελετηθούν είναι:
α) Επέκταση προς Εύοσμο: Η επέκταση ξεκινά από το δυτικό άκρο της βασικής γραμμής (Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός) και κινείται προς τον Εύοσμο. Η γραμμή θα έχει μήκος 4,5 χλμ. και περιλαμβάνει τέσσερις σταθμούς (στα αρχικά σχέδια ήταν οι σταθμοί Αμπελοκήπων, Μενεμένης, Ευόσμου και Κορδελιού) και αμαξοστάσιο. Η διαδρομή δεν έχει μελετηθεί από γεωλογικής ή γεωτεχνικής άποψης.
β) Επέκταση προς Σταυρούπολη: Η επέκταση ξεκινά από τον σταθμό Δημοκρατίας και κινείται βορειοδυτικά προς Ευκαρπία. Η γραμμή θα έχει μήκος περίπου 5,3 χλμ. και περιλαμβάνει πέντε σταθμούς (στα αρχικά σχέδια: Νεάπολης, Παύλου Μελά, Σταυρούπολης, Πολίχνης και Ευκαρπίας, ενώ υπήρχε η σκέψη η γραμμή να φθάσει μέχρι το νοσοκομείο Παπαγεωργίου). Στην επέκταση αυτή έχουν μεν εκτελεστεί γεωλογικές και γεωτεχνικές έρευνες και μελέτες, των οποίων όμως απαιτείται συμπλήρωση.
γ) Αμαξοστάσιο Πυλαίας: Για τις ανάγκες των επεκτάσεων του μετρό Θεσσαλονίκης προς Εύοσμο και Σταυρούπολη θα απαιτηθεί να επεκταθεί το αμαξοστάσιο Πυλαίας. Η επέκταση αυτή χωροθετείται στη βορειοανατολική άκρη του υφιστάμενου υπό κατασκευή αμαξοστασίου και έχει εμβαδόν περίπου 51 στρέμματα.
Η δημοπράτηση θα πραγματοποιηθεί στις 15 Απριλίου στα γραφεία της Αττικό Μετρό στην Αθήνα. Ο χρόνος ολοκλήρωσης των μελετών είναι 35 μήνες από την υπογραφή της συμφωνίας πλαίσιο. Ουσιαστικά οι μελέτες δεν πρόκειται να έχουν ολοκληρωθεί πριν το 2018.
Να θυμίσουμε πως σήμερα για το Μετρό Θεσσαλονίκης έχουμε υπό κατασκευή 2 έργα: το πρώτο είναι το έργο για την κατασκευή της βασικής γραμμής από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι την Νέα Ελβετία (και το αμαξοστάσιο της Πυλαίας). Θα διαθέτει 9.6χλμ και 13 σταθμούς. Αν όλα πάνε καλά τα έργα θα ολοκληρωθούν το 2017.
Το δεύτερο έργο που υπογράφηκε πέρυσι το καλοκαίρι είναι η επέκταση από τον σταθμό ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ στην Καλαμαριά. Το έργο έχει μήκος 4.8χλμ και θα διαθέτει 5 σταθμούς (ΝΟΜΑΡΧΙΑ, ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, ΑΡΕΤΣΟΥ, ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ, ΜΙΚΡΑ). Τα πρώτα εργοτάξια θα τα δούμε μετά το Πάσχα και η ολοκλήρωση του έργου υπολογίζεται το 2018. Έτσι συνολικά έχουμε υπό κατασκευή 14,5χλμ και 18 σταθμούς σε κατασκευή
ypodomes.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!