Πρόεδρος Σκοπίων:«Στην Ευρώπη μόνο ως ‘Μακεδονία’»



«Στην Ευρώπη μόνο ως Μακεδονία», γράφει το δημοσίευμα του Dnevnik

«Εθνικιστικό» το χαρτί του Ίβανοφ για την επανεκλογή του

Μάρτιος 3, 2014.

Ο νυν πρόεδρος των Σκοπίων, Γκεόργκι Ίβανοφ διακοίνωσε τους λόγους για τους οποίους είναι υποψήφιος με το VMRO-DPMNE για την επανεκλογή του.


«Πριν από πέντε χρόνια, στάθηκα σε αυτό το μέρος και αυτήν την ημέρα δεν μπορώ να την ξεχάσω  ότι ξεκίνησα μαζί  με τους πατριώτες με ένα όραμα για μια καλύτερη πατρίδα και με τους  νέους της χώρας,  ξεκινήσαμε μια επιτυχή προεδρία»

Ο Ίβανοφ, ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους στον κομματικό μηχανισμό του VMRO-PMNE,  για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη που του δίνουν οι πολίτες.
«Έχω επίγνωση της ευθύνης. Σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας. Πριν πέντε χρόνια σας είπα για τις βασικές αρχές που δίδαξε η οικογένειά και οι πρόγονοί μου, να είμαι ειλικρινής, έντιμος και εργατικός. Ήμουν πάντα ειλικρινής. Επέλεξα, αν και δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός, να μιλάω δυνατά και καθαρά για την ιστορία μας, πάντα και παντού», είπε ο Ίβανοφ.

«Λόγω μια οικονομικής ευημερίας δεν θα αποδεχθούμε την αλλαγή του συνταγματικού ονόματος της «Μακεδονίας» γιατί οι προτάσεις που γίνονται θα μπορούσαν να απειλήσουν την ταυτότητά μας».

«Στην Ευρώπη θα μπούμε μόνο ως «Μακεδονία», δήλωσε ο Ίβανοφ.

--


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!