… για να γελάσουμε και λίγο…(Ανέκδοτα)



- Θα σε πάρω τηλ. μετά την δουλειά
- Πότε δηλαδή
-Τι να σου πω; Με τον νέο νόμο σταματάω στα 67…

- Με πήραν από την τράπεζα και ρώτησαν αν είμαι ο ίδιος.
- Όχι, τους λέω. Έχω αλλάξει! Έχω γίνει πιο
ρομαντικός…

- Από το πολύ μέσα, δυστυχώς, οι παντόφλες θα λιώσουν πιο γρήγορα από τα παπούτσια!!!

- Σου το ‘πα… Είμαι σκληρός!!!
- Ώπα, ρεεεε… Πόσα giga;;;

Μητρικό φίλτρο είναι αυτό που έχουν στα αυτιά τους οι μανάδες, και όταν λες “θα βγω χωρίς μπουφάν”, αυτές ακούνε ότι “θα πάω σε όργια με όπλα και ναρκωτικά”!
Όταν η γυναίκα έχει περίοδο μην της μιλάς. Κι όταν έχει νεύρα μην της μιλάς… Γενικώς μην μιλάς!!!
Αλλά, βέβαια.. τέτοιο γουρούνι είσαι, ώστε δεν μιλάς…

Ήρθε κι ο λογαριασμός της ΔΕΗ. Φαίνεται ότι ο ανεμιστήρας που όλο το καλοκαίρι τον είχα ανοιχτό, ήταν από Boeing 747. Δεν εξηγείται αλλιώς…

Γιατί ο γιατρός συνταγογράφησε LSD για τη δυσκοιλιότητά μου δεν ήξερα… Μέχρι που είδα τον δράκο και… χέστηκα πάνω μου!!!

Αυτή η νέα αλυσίδα μαγαζιών “ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ”, που έχει ανοίξει, πολύ μεγάλη επιτυχία έχει δείξει…

Φοιτητικό πλύσιμο πιάτων:
1. Τα βάζεις στον νεροχύτη.
2. Περιμένεις…

Ισορροπημένη διατροφή είναι να κρατάς ένα σουβλάκι σε κάθε χέρι…

Δεν μας φτάνουν των άλλων τα προβλήματα, έχουμε και τα δικά μας…

Οι νέοι λογαριασμοί της ΔΕΗ θα έχουν γράμματα φωσφορούχα, ώστε και στο σκοτάδι να διαβάζονται…

- Γιατί στενοχωρημένη; Τι έγινε; Ζυγίστηκες;;;

- Μπαμπά, γιατί παντρεύτηκες την μαμά;
- Απορείς και εσύ, παιδί μου, ε;;

Το κάπνισμα προκαλεί αργό & βασανιστικό… ανέβασμα της σκάλας …

- Ρε, τι καρούμπαλο είναι τούτο;
-Με χτύπησαν τα παπούτσια μου…
-Στο κεφάλι, ρε;
-Αφού εκεί μου τα πέταξε η κάργια…!!!

Και εκεί που είσαι αραχτός και βλέπεις διαφημίσεις στο Σταρ… ξαφνικά πετιέται μια ταινία!!!

- Δεν μπορεί… Είναι συνωμοσία!!!
- Τι πράγμα, ρε;
- Από το τζάμι των διαδρόμων του γυμναστηρίου βλέπεις μόνο το Pizza Hut…

-Χάθηκε η τύχη να έχει αυτιά και όχι οι τοίχοι ;

Έφαγα γιαούρτι, έφτιαξα τσάι και έκατσα στην τηλεόραση… Αν δεν ξεφαντώσουμε τώρα, πότε;;;

Και επειδή η Ελλάδα έδωσε τα Φώτα σ’ ολόκληρο τον κόσμο, ήταν ανάγκη να στείλουν το λογαριασμό 2500 χρόνια μετά;

Ωραίο το τζάκι! Γλιτώνεις  κάτι από το πετρέλαιο, αλλά δίνεις τα διπλά σε λουκάνικα και μπύρες…………….

Ένα μήλο την ημέρα, όλους τους κάνει πέρα! Αρκεί να το πετάξεις με μεγάλη δύναμη…

Έβγαλα το Δημοτικό.Έβγαλα το Γυμνάσιο και το Λύκειο.. Έβγαλα και Πανεπιστήμιο…
Τώρα για να βρω δουλειά πρέπει να βγάλω ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ…

Αν εξαιρέσουμε την πραγματικότητα, όλα τα άλλα πηγαίνουν υπέροχα.

Το εγκεφαλικό προϋποθέτει εγκέφαλο… Μην αγχώνεστε μερικοί.

Βρε, αν μαζέψω τα “Nαί, που έχω πει με γνωστούς για να κανονίσουμε κανά καφέ”, είμαι κλεισμένος μέχρι το 2016…                                                                                                          http://www.kalyterotera.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!